Certifierad E-handel 14 dagars öppet köp Faktura, kort & bankbetalning
0

Här hittar du svaret på de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret på just din fråga så är du välkommen att kontakta kundtjänst.

Betalning

Vi erbjuder i samarbete med Klarna faktura 14 dagar (0 kr i avgift), kort, banköverföring och delbetala i din egen takt.

Du har 14 dagar på dig att betala din faktura från det datumet vi skickar dina varor. Du hinner alltså prova dem i lugn och ro hemma innan du behöver betala.

Det kan komma att göras en kreditupplysning. Den typen av upplysning Klarna gör är av typen "mikroupplysning" och syns inte när du t.ex. ansöker om bolån eller andra krediter.

Den typen av kreditupplysning Klarna gör är av typen "mikroupplysning". Den syns inte när du t.ex. ansöker om bolån eller andra krediter.

Tyvärr har posten under senare år höjt priserna på postförskott så mycket att vi inte kan erbjuda det. Skulle vi erbjuda det skulle vi vara tvungen att ta ut en avgift på ca 200 kr.

För frågor om varför du inte får handla mot faktura var vänlig kontakta Klarna. Du hittar kontaktuppgifter på https://www.klarna.com/se/.

Leverans

Mindre försändelser skickar vi oftast med Posten Varubrev. Paketet kommer direkt hem i brevlådan om det får plats. Större paket eller paket som inte får plats i brevlådan kommer till ditt närmsta postombud. Du får i sådana fall ett SMS när du kan hämta ut ditt paket.

I varukorgen så kan du se hur lång tid det tar innan vi skickar din order. När vi skickat din order når den oftast dig inom 1 - 2 arbetsdagar beroende på leveranssätt och vart du bor. Generellt så tar paket till söder som Sundsvall 1 vardag medans paket norr om Sundsvall tar 2 vardagar.

Du har 14 dagar på dig att hämta ut ditt paket om det kommer till ett ombud.

Om du inte hämtar ut ditt paket så kommer vi tvingas debitera dig 195 kr enligt gällande köpvillkor. Det täcker upp för en del av våra kostnader i samband med din order - det är jättedyrt för oss när ett paket blir liggandes och går i retur.

Byten & returer

På baksidan av din följesedel så finns instruktioner om hur du går till väga. Fyll i den lappen och skicka med den för snabbare hantering.

Har du slängt eller tappat bort den? Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig.

Självklart. Med undantag för kläder med eget tryck. På baksidan av din följesedel finns information om hur du går tillväga. Efter vi mottagit din vara så skickar vi fraktfritt ut en ny storlek.

Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig med en reklamation.

Faktura

Prova att logga in på Klarnas hemsida och se om den ligger där. Fungerar inte det så kontakta Klarna, du hittar kontaktuppgifter på deras hemsida.

Enklast är att logga in på klarnas hemsida där du ser om din betalning inkommit.

Logga in på Klarnas hemsida för att se om du kan förlänga förfallodatumet på din faktura.